Hvordan er du dækket forsikringsmæssigt hos en kunde?

I de fleste tilfælde er du ikke dækket af din kundes forsikringer. Få her vores råd til din forsikringssituation, når du løser en opgave hos en kunde.
Hvordan er du dækket forsikringsmæssigt hos en kunde

Som konsulent er du ofte ikke omfattet af din kundes forsikringer. Vær derfor opmærksom på, om du er dækket af en forsikring, hvis det viser sig, at din rådgivning eller leverance er fejlbehæftet. 

Hvis ikke du er dækket af en forsikring, risikerer du at blive mødt med et krav om erstatning. 

Hvad skal du vide som ejerleder? Læs mere her

Du vil desuden ikke være dækket af en forsikring i den situation, hvor du selv kommer til skade eller bliver uarbejdsdygtig grundet sygdom. 

Det er derfor vigtigt, at du selv, eller at du i samråd med en forsikringsmægler, får klarlagt dine mulige risici, så du er dækket forsikringsmæssigt. Som minimum bør du have en erhvervsansvarsforsikring, personskadeforsikring og en lønsikring. 

Læs mere om, hvad du ellers skal være opmærksom på som konsulent

Sådan hjælper vi dig

Personlig sparring
Få den sparring, der passer til dine behov. Vores rådgivere sidder klar til at hjælpe på telefon, Skype og FaceTime.
Pitch
På Virksom Pitch-Springboard hjælper erfarne erhvervsledere dig med at styrke din forretning og strategi.
Juridisk sparring
Find information om, hvordan og inden for hvilke rammer Virksoms jurister og advokater kan rådgive dig.